ممنونم از دوستان کافه داستان و خانم زهره مسکنی بابت این یادداشت بر اولیس کامران و خیلی خوشحالم که بالاخره یک مطبوعهای چیزی راجع به این کتاب نوشت هرچند دوستان غیر مطبوعاتی که خوانده بودند یکیدوتاشان این لطف را کرده بودند و نوشته بودند. سپاس از همگی. هر کس هم کتاب را خواند و چیزی بر آن نوشت به دست بنده هم برساند تا به دست دیگران برسانم. سپاس.
این یادداشت را اینجا بخوانید.
پریشانگوییهای فلان بن هیچکس...
ما را در سایت پریشانگوییهای فلان بن هیچکس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت: 4:37